[Librezale] Markup

mikelgs a bildua ni.eus mikelgs a bildua ni.eus
As, Uzt 28, 15:16:05, CEST 2020

Eskerrik asko bioi!

Egia esan ez nuen ezagutzen hiztegi hori... erabiliko dut!
Horrela itzuli dut:

Webgune bat, funtsean, zure Nextcloud fitxategietan dagoen 1.md1testu
fitxategi multzo bat da. 2.md2-ren esanahia 34Markdown43 da, biziki
sinplea eta intuiziozkoa den markatze-lengoaia bat izenburuak,
paragrafoak, testuen formatua, zerrendak, irudiak eta estekak sortzeko.

Hurren arte!