[Librezale] Firefox eta Thunderbird bertsio berrien jakinarazpenak

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Lar, Aza 24, 18:42:09, CET 2012

lr., 2012.eko azaren 24a 17:26(e)an, Osoitz E(e)k idatzi zuen:
> Korrika batean idatzi dut hau, orain joan beharra daukat, ondo dagoela uste
> baduzue argitaratu mesedez, nik ez baitut nire pasahitza gogoratzen.
> Bestela gaizki dagoena seinalatu eta zuzenduko dut. Bide batez, "markup"
> zelan da euskaraz?

Ope-tran.eu eta wordreference.com webgunetan begiratu ondoren, kontaxtu
horretan "marka" bezala itzuli beharko genukela uste dut.