[Librezale] Markup

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
As, Uzt 28, 10:28:33, CEST 2020

Nik "markatze" erabiliko nuke:

(...) biziki sinplea eta intuiziozkoa den markatzea izenburuak,
paragrafoak (...)

Wikipediak (Markup ingelesez) "markaketa" esaten du:
https://eu.wikipedia.org/wiki/Markaketa-lengoaia

20/7/28 10:07(e)an, mikelgs a bildua ni.eus igorleak idatzi zuen: