[Librezale] Webgunea txukuntzeko taldea antolatuko dugu?

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
Iga, Uzt 26, 18:54:53, CEST 2020

Egunon!

Hasteko, sentitzet inork lehenago ez erantzun izana. Ni oporretan ibili
naiz ta alde batera utzi ditut proiektu batzuk bitartean, baño bueltan
naiz :)

Nik ez dakat webguneak txukuntzean inguruko ezagutzarik apenas, beraz
ezingo det antolaketan parte hartu, baño bai egiten lagundu.

Esan bezela, Mikel GS ta ni wikia txukuntzeko prest gaude, baño
seguraski laguntza teknikorik beharko deu.

Azkenik, galderari erantzuten, taldea sortzeari ados!

20/7/20 22:14(e)an, Dabid igorleak idatzi zuen: