[Librezale] Jitsi - Meet kustomizatu.

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Or, Uzt 3, 17:11:09, CEST 2020

20/7/3 08:52(e)an, Eduardo Barandalla igorleak idatzi zuen:
> Kaixo lagunak, orain arte ez naiz izan software librearen erabiltzailea,
> baina mundu hortan sartzen hasia naiz.
> Hasi naiz Jitsi komunikazio zerbitzari bat muntatzeko eta probatzeko nahian.
> Ikusi dut internet bidez Jitsi-ko laguntzan bideo batez adierazten
> dutela nola martxan jarri zerbizari bat, baina nahiko nuke jakin nola
> egin daitekeen kustomizatu, hau da, Jitsi-ren horria pertsonalizatu
> lantegiaren itxura eman ahal izateko.
> Ikusi dut hortik nola aldatu logoa... eta nahiko nuke ere atzeko fondoa
> aldatu, baina ikusi dut all.css deritzon fitxategi batean aldaketak egin
> [...]

Kaixo, Eduardo:

Zure mezua librezale at librezale.eus posta-zerrendara heldu da baina
harpidetuta ez zaudenez, moderatzeko ilaran blokeatuta geratu da. Abisua
heldu zait eta onartu dut, beraz, zure mezua Librezaleko beste
kideengana heldu berri da, baina eztabaidan parte hartzeko erarik onena
zu harpidetzea litzateke. Hemen egin dezakezu nahi izanez gero: