[Librezale] Jitsi - Meet kustomizatu.

Eduardo Barandalla ebarandalla a bildua gmail.com
Or, Uzt 3, 08:52:07, CEST 2020

Kaixo lagunak, orain arte ez naiz izan software librearen erabiltzailea,
baina mundu hortan sartzen hasia naiz.
Hasi naiz Jitsi komunikazio zerbitzari bat muntatzeko eta probatzeko nahian.
Ikusi dut internet bidez Jitsi-ko laguntzan bideo batez adierazten dutela
nola martxan jarri zerbizari bat, baina nahiko nuke jakin nola egin
daitekeen kustomizatu, hau da, Jitsi-ren horria pertsonalizatu lantegiaren
itxura eman ahal izateko.
Ikusi dut hortik nola aldatu logoa... eta nahiko nuke ere atzeko fondoa
aldatu, baina ikusi dut all.css deritzon fitxategi batean aldaketak egin
beharko zirela.
Ni Debian 10 bertsioko ordenagailu batean ari nai probak egin nahian, baina
ez dut lortzen fitxategi hori aldatzea. Nano, edo vim- ekin zabalduz gero
arao xamar ikusten dut, ez dauka ia edukirik. Ostera less edo cat-ekin
zabalduz gero letra eta hitz mordoa agertzen zaizkit...
Nolabait laguntzeko aukerarik bai???.
Mila esker zuen arreta, laguntza eta denboragatik...