[Librezale] Wikiaren inguruko laguntza teknikoa

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Ast, Abu 27, 12:08:01, CEST 2020

Bestalde, garai batean zituen "zuriune bikoitzak", "esaldi amaierako ikur"
falta edo soberaren abisuak zeuden eta orain ez daudela ohartu naiz.
Julenx zuk aldatu duzu edo orokorra da?

pontoon uste dut erabili duda web itzulpen hoberena dela....

Ander.

Mezu hau jaso duzu <mikelgs at ni.eus> helbidetik (2020 abu. 26, az. (10:18)):