[Librezale] Zifratutako txata Thunderbirden

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
Ast, Abu 13, 15:26:46, CEST 2020

Nik PGP behin edo behin erabiltzen det, enigmail bitartez, baƱo txata inoiz ez.

2020(e)ko abuztuak 13 15:24:05 (CEST)-(e)an, Ander Elortondo <ander a bildua elortondo.net>-(e)k hau idatzi zuen: