[Librezale] Software librearen inguruko gelaren izena, bigarren eztabaida

Iker Garaialde Etxaburu iker.garaialde a bildua gmail.com
As, Abu 11, 13:12:49, CEST 2020

Iep!
Ni ados azken proposamen honekin.

Hau idatzi du Aitzol Berasategi (aitzol a bildua disroot.org) erabiltzaileak (2020
abu. 11, ar. (12:54)):