[Librezale] Arazoak Libre Officekin

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Ost, Aza 27, 12:20:00, CET 2019

kaixo Joxan:

Abiarazi Libreoffice eta berreskuratzea proposatzen dizunean 'utzi' edo ez
berreskuratzea aukeratu. Honela berreskuratze fitxategiak ezabatu eta ez
luke berriz eskatu beharko.

niri aldibaterako fitxategi batekin horrela konpondu zitzaidan.

Honek ez badizu konpontzen adierazi zein sistema duzun gehiago lagundu ahal
izateko.

izan libre izan euskaldun!
Ander Elortondo

Hau idatzi du Joxan Garaialde (joxan at garaialde.org) erabiltzaileak (2019