[Librezale] Arazoak Libre Officekin

GarbiƱe Etxaburu garbine a bildua etxaburu.org
Ost, Aza 27, 11:40:18, CET 2019

Aupa, lagunok.Ea norbaitek lagun diezakedan. Orain dela egun pare
batetik hona, Libre Officekin arazoak izaten ari naiz, bai Writer, bai
Calc-ekin. Irekitzen dut artxibo bat, eta handik bost segndura itxi
egiten zait. Kraskatu egin duela, eta errekuperazio leihotxoa agertzen
zait, esanez artxiboa errekuperatu behar dudala. Egiten dut;
errekuperatzen du, baina berriro irekitzen denean gauza bera gertatzen
zait. Norbaitek zer izan daitekeen jakingo al du?

Mila esker.

Joxan Garaialde