[Librezale] mozillan aurrera

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
As, Urt 16, 23:17:02, CET 2018

lr., 2018.eko urtren 13a 15:00(e)an, Ander Elortondo igorleak idatzi zuen:
> Aupa!
>
> mozilla.org <http://mozilla.org> orrien itzulpena %100an garatzaileen
> bi orriak ezik (23 eta 28 kate itzultzeke hainbat errepikatuak). Ibai
> hiretzat utzi dizkiat ni baino hobe dakik garapeneko kontuak eta.

Txalo txalo txalo!

Garatzaileena alde batera utzita daukat, ez diot inolako lehentasunik
eman. Baina noizbait begiratuko dut, itzulpena %100ean eginda uzteko
baino ez bada ere.

Julen, Web Localization Dashboard-ean
(https://l10n.mozilla-community.org/webdashboard/?locale=eu)
Appstores-eko itzulpenak azaltzen dira, Android dendarako. Badakizu
itzulpen horiek egin beharra dagoen? Hau da, itzuli ezkero Android
euskaraz daukatenek (zortedunek) benetan hala ikusiko duten? Zerrendan
esango zuten bere garaian, baina seguruenik ez nioz kasu larregi egingo
mezuari...

Horrela bada, proiektu horren baimenak ematerik bai? Ahal dudanean
itzuliko dut, ez dirudi asko denik. Eskerrik asko!

Ibai.