[Librezale] mozillan aurrera

Iga, Urt 14, 23:19:37, CET 2018

Aupa Ander,

Ander Elortondo<ander.elor at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2018(e)ko urtarrilaren 13(a) 15:00):
> Aupa!
>
>  mozilla.org orrien itzulpena %100an garatzaileen bi orriak ezik (23 eta 28
> kate itzultzeke hainbat errepikatuak). Ibai hiretzat utzi dizkiat ni baino
> hobe dakik garapeneko kontuak eta.

A ze martxa!

> Julen emaidak Firefox accounts baimenak nire mozilla ekarpena amaitzeko.

Eman dizkizut baimenak eta egindako gomendioak ere berrikusi ditut,
zuzenketa txiki batzuk eginez.

Bide batez, pena da Pontoonek ez duela berrikuspenen gainean
zuzenketen gaineko iruzkinik egiten uzten eta atribuzioa ere "galdu"
egiten dela (Locamotioneko Pootle zerbitzariak bi aukera hauek
bazeuzkan).

Julen.