[Librezale] Wiki eguneratzea eta ardurak

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Al, Urt 15, 11:45:38, CET 2018

Aupa Tropa!

 Nire burua frogan jarri dut eta ikusi dut potoon plataforma erabiliz gai
naizela Lightning eta Thunderbird eguneratua mantentzeko.

 Librezale wikia eguneratu dut, bertsioa, ardurak eta estekak eguneratuz.
Saiatuko naiz dena egunean mantentzen. (wikiko orriak berak ere beharbada
behar du orraztu bat...)

 Bestalde tuxpaint itzulpen maila %88,5era jaitsi da eta kolore horia jarri
diot wikian. Orain arte Irigoien eta biok geunden arduradun eta nik
tuxpaint hurrengo animatzen denaren esku utziko dut.

Nire burua arduratik kenduz.

http://www.tuxpaint.org/help/po/

Hezkuntzari loturik dagoen proiektua izanik botako dut harria hezkuntzan
librezale taldean.

izan libre izan euskaldun!
Ander.