[Librezale] WordPress euskaratzeari utzi diot

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Iga, Urt 14, 22:53:22, CET 2018

Txopi<txopi at ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
urtarrilaren 14(a) 20:18):
> Kaixo:
>
> Oker ez banago, 10 urte igaro dira WordPress euskaratzeari ekin
> nionetik. Denbora luze honetan nire dedikazioa, maila guztietatik pasatu
> da baina inoiz ez du etenik izan. Orain bai.

Hasiera batean WordPress lokalizatzen aritu nintzen aldetik, badakit
ez dela ez lan makala!

Besterik gabe, eskerrik asko urte hauetan guztietan egindako lanagatik
eta karga daitezela pilak bestelako gauzekin ere bai.

Julen.