[Librezale] VLC 3.0 eta aurrera begira

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Lar, Urt 13, 12:29:26, CET 2018

og., 2017.eko aberen 28a 00:12(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Aupa Librezale,
>
> VLC multimedia-erreproduzigailuaren 3.0 bertsioaren azken
> prestatze-lanetan dabiltza garatzaileak eta berriki jakinarazi dutenez
> [1] bertsio hau kaleratu eta gero Transifex utzi eta Weblate-ra pasako
> dira.

Kaixo:
VLCko itzultzaileen zerrendan izena eman dut. 2018aren erdialdean
Transefixetik Weblatera pasatzea espero dutela erantzun zizutela ikusi dut.
Weblaten izena eman dut eta %40a inguruan dagoela ikusi dut.
Transefixen izena ematen saiatu naiz baina itzulitako hizkuntzen artean
euskara ikusten badut ere, %91,2an, "Join team " botoia sakatzean
euskara ez dago hizkuntzen artean. Beraz, ezin izan dut izenik eman. Ez
dut ulertzen zergatik gertatzen den hau.

Julen, ideiarik zer gertatzen den? Zerbait oker egiten egongo naiz?

http://ikusimakusi.eus/
PGP public key: http://ikusimakusi.eus/pub/2016/txopi.asc
Fingerprint: 7CD9 E763 999C 85ED FB28 E5A0 0C80 F38E 0336 69EE