[Librezale] Mozillako pontoon Itzulpen plataforma bikaina

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Al, Urt 8, 10:41:20, CET 2018

Aupa!

Ligthning egunean jarri dut eta pontoon izateak berriz laguntzera animatu
nau.

Lehen itzulpena egiteaz gain Julenek nik ulertzen ez nituen sinkronizazio
eta bestelako lan teknikoak egin behar izaten zituen eta lan horiek
itzulpena baino latzagoak ziren zenbaitetan.

Orain Pontoon dugu eta weblate edo transifex baino txukunagoa da, itzulpen
memoria, beste hizkuntzetan (zure gustukoak lehengo) nola itzuli de esaldi
hori, laster-teklak, iragazkiak...

Thunderbird hartuko dut hurrengo....

https://pontoon.mozilla.org/eu/

izan libre izan euskaldun!