[Librezale] Erabaki dezagun apirileko proiektua

Iga, Mar 26, 14:42:03, CEST 2017

Osoitz E<oelkoro at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko
martxoa 26 12:39):

> Oker ez banago hau zuk gehitu zenuen Wikian, lbrzl itxura Githuben
> jartzearekin nahikoa da ala gehiago zenuen buruan?

Bilaketarako script bat ere bazegoen baina berrikusi egin beharko zen
nola dagoen eta nola dabilen. Horrekin uste dut hori dela guztia.

> Bide batez gure Github kontuaren helbidea webgunean non edo non jarri
> beharko litzateke. Agian goiko eskumako menu horri bueltatxo bat eman ahal
> zaio?

Bai, menuak berrikuspen bat behar du :)

Julen.