[Librezale] Erabaki dezagun apirileko proiektua

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Iga, Mar 26, 12:39:27, CEST 2017

Aupa Julen,

Wikia eguneratu dut [1]:

> Labur.eus Firefoxerako gehigarriari dagokionez, egin nuen bat oso sinplea
eta puntuEUSeko Manexi pasa nion.

Hau egina atalean utzi dut proposamena pasa dela aipatuz

> Webgunearen kodea (itxurarena bera, behintzat) dagoeneko GitHuben dago

Oker ez banago hau zuk gehitu zenuen Wikian, lbrzl itxura Githuben
jartzearekin nahikoa da ala gehiago zenuen buruan?

Bide batez gure Github kontuaren helbidea webgunean non edo non jarri
beharko litzateke. Agian goiko eskumako menu horri bueltatxo bat eman ahal
zaio?

Osoitz

[1] https://librezale.eus/wiki/Librezale-Teknik