[Librezale] FreeCAD: garapen-bertsioan euskara integratuta jadanik eta deskargarako prest

Alexander Gabillondo alexgabilondo a bildua gmail.com
Ost, Mar 8, 23:40:36, CET 2017

az., 2017.eko marren 08a 11:46(e)an, Asier Sarasua igorleak idatzi zuen:
> Kaixo:
>
> Asteburuan FreeCADen itzulpena % 85era igo nuen, eta pentsatu nuen
> probatzen hasteko garaia zela. FreeCADen kudeatzaileetako bati eskatu
> nion euskara gehitzeko hizkuntza modura GitHub biltegian[1]. Berehala
> egin zuen, eta ordura arte egindako euskarako itzulpena jadanik
> biltegian dago.
>
> Badago FreeCADen garapen-bertsioa zenbait sistematan erabiltzerik,
> euskara eta guzti. Aukera ona izan daiteke euskaratzea nola doan ikus
> dezazuen eta, akatsik badago, esan diezadazuen.

> [...]
Nik Ubuntu 16.04 bertsioan, freecad-daily ppa erantsita berrinstalatu
dut baina ez dit euskaratzeko aukerarik ematen.
Norbaitek lortu al du Ubuntun?
Alex