[Librezale] FreeCAD: garapen-bertsioan euskara integratuta jadanik eta deskargarako prest

Asier Sarasua asier.sarasua a bildua gmail.com
Ost, Mar 8, 11:46:33, CET 2017

Kaixo:

Asteburuan FreeCADen itzulpena % 85era igo nuen, eta pentsatu nuen
probatzen hasteko garaia zela. FreeCADen kudeatzaileetako bati eskatu nion
euskara gehitzeko hizkuntza modura GitHub biltegian[1]. Berehala egin zuen,
eta ordura arte egindako euskarako itzulpena jadanik biltegian dago.

Badago FreeCADen garapen-bertsioa zenbait sistematan erabiltzerik, euskara
eta guzti. Aukera ona izan daiteke euskaratzea nola doan ikus dezazuen eta,
akatsik badago, esan diezadazuen.

Nik Fedoran instalatu dut, Copr biltegi bat erabilita[2]. Badakit Ubuntun
ere instala daitekeela, baina ez dut proba egin[3].

Bide batez, jakin dezazuela FreeCADen ingelesezko katea, oso teknikoak
izateaz gain, akatsez beterik daudela eta batzuetan zaila egiten ari
zaidala esanahia ulertzea.

Asier.

[1]https://github.com/FreeCAD/FreeCAD
[2]https://copr.fedorainfracloud.org/coprs/przemof/FreeCAD/