[Librezale] FreeCAD: wire eta thread

Dooteo dooteo a bildua zundan.com
As, Mar 7, 21:54:30, CET 2017

Gabon guztioi,

GNOMEko (GIMP) itzulpen-memorietan "burdin-haria" gisa itzuli izan da
metalezko 3D malla edo geruza bat adierazteko.

Adibidez,

	msgid "Show preview _wireframe"
	msgstr "Erakutsi aurrebista _burdin-hariz"

Beste agerpena, 'rosca' adierazteko, EuskalTerm-en 'hari' terminoa
zehazten dute, adib:

	Industriaren testuinguruan
	(es) clase de rosca
	(eu) hari-mota

Dooteo

Jatorrizko mezua: ar., 2017-03-07 21:08 +0100, egilea: ixalba .