[Librezale] FreeCAD: wire eta thread

ixalba . ixalba a bildua gmail.com
As, Mar 7, 21:08:43, CET 2017

Gabon,

Mekanikan haria esaten zaio honi Anderrek idatzi duen bezala:
 - thread -> (es) "hilo" edo "rosca" - FreeCADen kasuan, "rosca" da

Beste honi burdin-haria esaten zaio. 3 dimentsiotan diseinatutako pieza
errendatu (Render) gabe burdin-hariekin erakusten da.

- wire eta horren deribatua den wireframe -> (es) "alambre"

2017 mar 7 08:16 erabiltzaileak hau idatzi du ("Asier Sarasua" <
asier.sarasua a bildua gmail.com>):

Kaixo:

Bi kontzeptu daude FreeCADen, euskaraz berdin esan izan direnak beste
lokalizazio batzuetan.

- wire eta horren deribatua den wireframe -> (es) "alambre"
- thread -> (es) "hilo" edo "rosca" - FreeCADen kasuan, "rosca" da

Euskaraz: hariak

Biak desberdindu nahi nituzke, baina ez dakit nola egin.

Aukerak:
- wire = alanbre
- wire = piru (hiztegian begiratu dut, ez nuen ezagutzen)

Iritzirik?
Asier.