[Librezale] Audacity Euskaraz eskaria

Xabier Landabidea txerren a bildua gmail.com
Or, Uzt 14, 16:30:50, CEST 2017

Iepale, ez dut sinatu(ko), mezatan esaten zuten bezala ez bainaiz inor,
baina jakizue erabat bat egiten dudala eskaerarekin eta testuarekin.

Besarkada handi bat!!

Urtzi Odriozola<urtzi.odriozola a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko uztaila 14 14:33):