[Librezale] Uztaileko proiektua, LibreOfficen laguntza-fitxategiak

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Ost, Uzt 12, 13:39:20, CEST 2017

> Librezaleko blogean artikulu bat idatzi nahi nuke hori dena azalduz, eta
itzulpen hau uztaileko proiektu modura proposatuz.

Nigatik ados.

Ez dakit hilabete batean bukatzeko modukoa den, zu ibili zara nagusiki
honekin eta hobeto jakingo duzu, nik gehien bat proposamen automatikoak
onartu ditut, zuzenketarik gabe edo zuzenketa txikiekin, baina horrelako
gero eta gutxiago daude eta geratzen den lana motelago joango dela uste dut.

Osoitz