[Librezale] Hilabeteko proiektua Abendutik martxora

Asier Sarasua asier.sarasua a bildua gmail.com
Al, Ots 27, 11:35:55, CET 2017

Asier Sarasua Garmendia<asier.sarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko otsaila 13 21:03):

> al., 2017.eko otsren 13a 19:41(e)an, Alexander Gabillondo igorleak
> idatzi zuen:

Kaixo. Orduan... zer? Idatziko al dut blog sarrera bat, FreeCAD martxoko
proiektua izan dadin?

Asier.