[Librezale] Hilabeteko proiektua Abendutik martxora

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
Al, Ots 27, 11:50:03, CET 2017

27/02/2017 11:35(e)an, Asier Sarasua igorleak idatzi zuen:

Asier Sarasua Garmendia<asier.sarasua at gmail.com<mailto:asier.sarasua at gmail.com>> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko otsaila 13 21:03):
al., 2017.eko otsren 13a 19:41(e)an, Alexander Gabillondo igorleak
idatzi zuen:
> al., 2017.eko otsren 13a 16:40(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen:

> Uste dut otsaileko proiektua Asier Sarasuak bere bizkarrean hartu
> duela. Zer aplikazio eta FreeCAD erraldoi teknikoa. Otsailaren zehar
> mila eta hirurehundik gora kate lokalizatuta %25ean jarri du.
> Asier, nola ikusten duzu? laguntza behar duzu? baiezkoan, nola, zein
> fitxategian?

Kaixo. Orduan... zer? Idatziko al dut blog sarrera bat, FreeCAD martxoko proiektua izan dadin?

Asier.

nire bozka daukak!

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.
A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.