[Librezale] Hilabeteko proiektua Abendutik martxora

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Al, Ots 13, 16:48:14, CET 2017

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko otsaila 13
16:40):

> URTARRILEKO PROIEKTUA
>
> Telegram bidez jakin nuen ikonoa zela eta atzera bota zela Asierrek
> igotako paketea, beste proposamen batzuk egin zirela ikusi nuen ere, ez
> dakit hau jada bideratuta dagoen ala nire ekarpenen baten faltan dagoen.

Ze ikono erabili erabaki behar da. Telegramen ere orain idatziko dut.
Erabakia hartutakoan berriz egingo dut argitaratzeko eskaera.

Asier Iturralde Sarasola