[Librezale] [iso-codes] galesera web zuhaitza izan denekoa

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
As, Abe 26, 14:34:39, CET 2017

Mikel Olasagasti<mikel at olasagasti.info> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko uztailaren 17(a) 17:07):
> Aupa Julen,
>
> Julen Ruiz Aizpuru<julenx at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2017(e)ko uztaila 17 16:56):

> Nire kontu hau.

TranslationProject bidez saiatu nintzen lehen pausu bezala eta ondoren
garatzaileari idatzi nion eta bide honek ere kale.

Atzo mezua jaso genuen TP bidez itzulpen bat bidali genuenok esanez
proiektua Weblatera[1] mugitu dela eta bertatik kudeatuko dituztela
itzulpen guztiak aurrerantzean.

Mikel

[1] https://hosted.weblate.org/projects/iso-codes/