[Librezale] Abuztuko proiektua?

Lierni GARMENDIA ARRATIBEL lierni.garmendia a bildua jakintza.net
Ost, Abu 2, 15:22:03, CEST 2017

Kaixo berriro!

Bai, ezta? Iñigo nirekin harremanetan jarri zenean ez nuen bi aldiz
pentsatu eta lagunduko niola esan nion!

Kontua da ez dela lokalizazioa berez, corpus baten itzulpena baizik, eta
nahiko zabala. Horregatik proposatzen nuen itzulpen proiektu ireki bat
sortzea itzulpengintzarako crowdsourcing plataforma batean eta gero ahalik
eta itzultzaile gehien lortzea, itzultzaile bakoitzak gutxiago itzultzeko.

Iñigok bidali didan materiala jarraibideak eta hiru .csv fitxategi dira,
Calc-ekin ireki beharrekoak. Hiru zutabe dituzte: ingelesezko jatorrizko
esaldien zutabea, Google-ren euskarazko itzulpenen zutabea eta euskarazko
esaldi zuzena idazteko zutabea. Hiru .csv fitxategiekin proiektu ireki bat
sortzerik bagenu itzulpengintzarako crowdsourcing plataforma batean...

Zer iruditzen zaizue? Egin daiteke?

Zure zalantzari dagokionez, oraintxe idatziko diot Iñigori, agian ez baitu
aztertu aukera hori. Helaraziko dizuet bere erantzuna erantzuten didanean.

Lierni

*Lierni Garmendia*

*EU/ES, EN, DE, CA > ES/EU Itzultzailea*

*Zuzentzailea*

*Hizkuntz irakaslea*