[Librezale] Mozilla Firefox, euskal komunitatearen nabigatzaile librea

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Ost, Api 19, 00:05:55, CEST 2017

al., 2017.eko apiren 10a 22:46(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen:
[...]
> Apirilaren 18an, asteartea, jendea oporretatik bueltatzen denean
> argitaratu genezake eta gure lagunen artean zabaldu. Zer deritzozue?

Kaixo:

Batzuek eta besteek egindako ekarpenekin artikulua argitaratu dut gure
blogean:
https://labur.eus/erabili-firefox

Ondo baderitzozue, berria zabaltzeko garaia da. Telegram kanalean
botatako ideietatik abiatuta Osoitzek, GorkaAzkek eta AlexGabik
informazio asko biltzen dihardute hemen:
https://librezale.eus/wiki/Zergatik_Firefox

Orain zer gehiago?

http://ikusimakusi.eus/
PGP public key: http://ikusimakusi.eus/pub/2016/txopi.asc
Fingerprint: 7CD9 E763 999C 85ED FB28 E5A0 0C80 F38E 0336 69EE