[Librezale] Gure Webgunetik .org desagerrarazi

Iga, Ira 4, 18:30:56, CEST 2016

Txopi<txopi a bildua ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
irailak 3 00:13):
> Kaixo:
>
> Eta gure ostalarira sarrera duen norbaitek horrelako zerbait exekutatuko
> balu?
>
> $ wget -P . -mpck --user-agent="" -e robots=off --wait 1 -E
> http://librezale.eus
>
> $ grep -Rl librezale.org * --exclude-dir=pipermail > birpasatzekoak.txt

Probatu dut baina gelditu egin behar izan dut ikusita webgune *osoa*
arakatzen duela eta honek interesik gabeko orri dinamiko mordoa
deskargatzen duela baita ere (foroko mezu bakoitza, wikiko edizioen
arteko desberdintasunak, etab.).

Zerbitzariko iturburu-kodean eta webguneren konfigurazio-fitxategietan
zeuden .org dena .eus-era pasa ditut halere.