[Librezale] Gure Webgunetik .org desagerrarazi

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Lar, Ira 3, 00:18:40, CEST 2016

> Hau aipatuta, zera gomendatuko nuke, gure Pootle zerbitzaria kentzea.
> Arrazoiak sinpleak dira:
>
> - Ez du erabilpen aktiborik. Azken jarduera urte eta erdi baino harago
> doa atzera eta ez dirudi bat-batean erabiltzen hasiko garenik;
> halakorik pentsatzeko zantzurik ez dago, behintzat.
> - Ez dugu softwarea bertsio-berritzeko tarterik hartu eta daukagun
> bertsioak segurtasun-arazoak ditu.
>
> Uste dut zentzuzkoena zerbitzaria bertan behera uztea dela beraz.
> Kargatuta dauden PO fitxategiak noranahi eraman daitezke, nola ez.
>
> Zuek esan!

Beno, hasieran harritu naiz baina gauzak horrela badira, ba ez dauka
zentzurik erabiltzen ez dugun zerbait mantentzea... Nigatik, ados.

Webguneko goiburutik Pootle-ra esteka kendu beharko dugu eta baita
Wikian egongo diren bat edo beste (hau wget-aren ondoren beste grep
batekin egin genezake...).

Ondo izan,

http://ikusimakusi.eus/
PGP public key: http://ikusimakusi.eus/pub/2016/txopi.asc
Fingerprint: 7CD9 E763 999C 85ED FB28 E5A0 0C80 F38E 0336 69EE