[Librezale] WordPress webguneak erakusleihorako

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Iga, Ira 4, 17:36:52, CEST 2016

Kaixo:

Erakusleiho delakoan aldi berean lau webgune agertzen direla konturatu
naiz baina nahi beste webgune estekatu daitezkeela, gero berak ausazko
lau bakarrik erakusten dituelarik bisita orriaren karga bakoitzean.
Beraz, laukotearena alde batera utzi dut eta eskura nituen guzti hauek
kargatu ditut:

http://elurnet.net/
http://www.uema.eus/
http://izparringia.net/
http://www.bizkaiera.biz/
http://www.teknopata.eus/
http://gema-arrugaeta.net/
http://librezale.eus/
https://euskaldunak.eus/
http://www.azkuefundazioa.eus/
http://www.sarean.eus/
http://www.guregipuzkoa.eus/
http://zuzeu.eus/

Besteren bat gehitzea aberasgarria ikusten baduzue, bidal iezadazue mezu
pribatu bat eta gehituko dut! Beno, niri edo itzulpen editore orokorra
profila dugunotako bati: IkusiMakusi (Txopi), erralin (Mikel
Larreategi), Hey_neken (Mikel Olasagasti), elurnet, murgilduta (JulenX),
unaizc. Azken hau ez dakit nor den eta aktibo ote dagoen.

Eskerrik asko eta ondo izan,
Txopi.

lr., 2016.eko iraren 03a 11:30(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen: