[Librezale] WordPress webguneak erakusleihorako

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Lar, Ira 3, 11:30:15, CEST 2016

librezale.eus
euskaldunak.eus
sarean.eus
larrabetzutik.org
uema.eus

gehiago bururatzen bazaizkit bueltan etorriko naiz

Txopi<txopi a bildua ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko irailak 2
22:28):