[Librezale] GPSren lorratza edo arrastoa

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Lar, Ira 3, 11:47:08, CEST 2016

Baina.. lorratz mugitzen den zerbaitek utzitako arrastoa da:

https://eu.wiktionary.org/wiki/lorratz

Ander Elortondo<ander.elor a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
irailak 3 11:19):