[Librezale] Nola itzuli upload, download eta load euskarara? (Lehen: Azaroko proiektua)

Lar, Aza 26, 13:17:36, CET 2016

Asier Sarasua Garmendia<asier.sarasua at gmail.com> igorleak hau idatzi
zuen (2016(e)ko azaroak 26 12:57):
> lr., 2016.eko azaren 26a 12:46(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
> zuen:

> "Igo" hitzak arazo bat sortzen didanez (kontrakoa egiteko "jaitsi"
> eskatzen dit), beste aukera bat dakart "upload" esateko, Berriaren
> estilo-liburuan ikusi dudana:
>
> http://www.berria.eus/estiloliburua/bilatu?s=kargatu&d=all
>
> "-en jarri"
>
> - Bideo bat Youtuben jarri dut
> - Instagramen jartzen ditu bere argazki guztiak
> - Google Driven jarri dizkizut behar dituzun fitxategi guztiak

> [...]

Oso esamolde jatorra izan eta ahozko eta prosazko hizkuntzan primeran
dabilen arren, arazo nagusia botoietan-eta erabiltzeko traketsa suerta
daitekeela da, batez ere dagoeneko mugaz larri diren inguruneetan.