[Librezale] The Events Calendar WordPress Plugina euskaratzen

Sergio Peņa sergiop79 a bildua gmail.com
Or, Aza 25, 17:38:30, CET 2016

Arrasti on

Primeran Txopi!! egidazu editore. WordPressen dev adarrean ere jarriko naiz.

Galdera bat: Plugin, itxura, edo WordPress beraren kate guztiak itzultzean,
zehozer gehiago egin behar da lokalizazioa ofizial izateko?

Ondo Izan

Sergio Peņa

Txopi<txopi a bildua ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko azaroak 24
22:17):