[Librezale] Azaroko proiektua

Asier Sarasua asier.sarasua a bildua gmail.com
Al, Aza 21, 10:55:13, CET 2016

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko azaroak 20
23:17):

> "load"ere "kargatu" bezala itzuli ohi da, eta nik berezituko nituzke,
> "igo" da normalean "upload" itzultzeko erabili izan dudana, baina
> "deskargatu" "download" itzultzeko. Jabetzen naiz asimetria bat dagoela
> nire ohiko aukeretan.

Nik kargatu/deskargatu erabiltzen dut, uste dut argiago geratzen dela.

Bestalde, "load/upload" ez ditut bereizten. Ez zait beharrezkoa iruditzen
bereizketa hori egitea, nahiz eta ingelesez egiten duten.

Asier.