[Librezale] Durangoko azokara gonbidatu gaituzte.

Ast, Aza 17, 12:59:22, CET 2016

Osoitz E<oelkoro at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
azaroak 15 23:30):
> Ez da harritzeko azken aldian botatzen ditudan txapekin gauza batzuk
> galtzea, honi buruz ari nintzen:

> Badakit bonbero ideia bat dela, baina badakizue zer? azken aldian bonbero
> ideiak ateratzen direla:
>
> "%75 ziur nago egin dezakedala" esan berri dit Txabik. Zer egin? Ba maratoia
> Streaming bitartez zabaltzen laguntzea!
>
> Streaming bitartez zabaldu zertarako? Ba jende asko ezin izango delako
> Durangora etorri, baina hilabeteko proiektuaren izpirituari jarraituz,
> zergatik ez diegu beraien etxetik parte-hartzea errazten?

> [...]

Hara, orain ulertzen dut :)

Bada ni egun horretan lanean egongo naiz eta tarteka begiraturen bat
bota badezaket ere, ezin izango dut modu aktiboan parte hartu.