[Librezale] Librezalek Telegram supertalde bat behar du?

Ast, Mar 17, 11:17:14, CET 2016

Asier Sarasua Garmendia<asier.sarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi
zuen (2016(e)ko martxoak 15 21:36):

> Ez diot konponbide errazik ikusten arazoari. Dena den, foroari eta
> webguneari dagokionez, nik bai kenduko nukeela foroa webgunearen
> azaletik, itxi egingo nuke hari berriak irekitzearen aukera eta
> kontsultarako soilik utziko nuke.

Honekin bat nator, batez ere gaur egun ez dagoelako zalantzak argitu
eta bideratuko dituen pertsona aktiborik hor. Jaso beza nire babesa
beraz, eta aldaketak burutzeko ere prest nago hala egitea egoki
ikusten bada.