[Librezale] Libreoffice: Datu-pilotuak, Pibote-taulak eta Taula dinamikoak

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Lar, Mar 5, 19:05:32, CET 2016

> Kaixo,
>
> Libreofficen jarri naiz lanean eta hartu dudan erabaki bat hemen azaltzea
> komeni dela uste dut.
>
> Ingelesezko "Pivot Table" hainbat eratara zegoen itzulita.
>
> Datu-pilotu
> Pibote-taula
> Errotazio-taula
> Taula dinamikoa
> Eta hauen bariazio batzuk ere aurkitu nituen.
>
> Aspaldi OpenOfficen jatorrizkoan Data Pilot deitzen zitzaion eta
> Datu-pilotu bezala itzuli zen, uneren batean jatorrizkoan Microsoft Excelen
> [...]
Aupa!

Biziki eskertzen dut Asierren testigua hartu izana. Ni momentu gogorrak
igarotzen ari naiz eta puf....

calc nire lan tresna da eta jende askok ezagutzen ez duen arren taula
dinamikoak dagoen lan tresna handienetakoak dira datuen kudeaketan.

Arazoa 5.1.0.3 euskarazko bertsioan ez da terminologia (aurrekoa ageri da),
menuan datuak/pibote-taula aukeratuz gero freskatu eta ezabatu bakarrik
daudela da, *ez dago Sortu*.

Aurreko orri batean sortuak freskatu, zein aldatu daitezke.

calc taula dinamikorik gabe etxeko tresnatxo bilakatzen da, taula
dinamikoen "indarra" ezagutua datu kudeaketa erabat aldatzen da.

Nire aldetik animoak, irudiak twitter bidez bidali ditut.

aupa zuek!

Ander.