[Librezale] Aurkezpena, Owncloud, KDE

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Iga, Urt 10, 19:57:21, CET 2016

Aupa,

> Nork kudeatzen du gaur egun KDEko itzulpena?

Nik dakidala Iņigo Salvador Azurmendi "Xalba" da KDE Euskaraz proiektuaren
arduraduna.

Gaur egun zaila da KDE Euskaraz proiektuarekin kontaktuan jartzea aurretik
kontaktua izan ez duenarentzat, ni mezu zaharretan bila ibili behar izan
naiz bere helbidea aurkitzeko: xalba a bildua euskalnet.net

Ez dakit eskaini zaien edo eskatu duten Librezalen erreferentzia bat
izatea, nire ustez ona litzateke. Hortik zabiltza Xalba?

Osoitz