[Librezale] Aurkezpena, Owncloud, KDE

Asier Urio Larrea asieriko a bildua gmail.com
Iga, Urt 10, 11:41:57, CET 2016

Kaixo,
Asier Urío naiz, aspaldi jarraitzen dut zerrenda baina ez dut parte hartu, inoiz
ez dut astirik sarrera txiki bat prestatzeko.
Orain owncloud (https://owncloud.org/) itzulita mantentzen zaiatzen naiz,
ahal dudanean wikirako sarrera bat prestatuko dut.
Lehen KDE itzulpen lanetan aritu nintzen, baina aspaldi ez nuela egiten.
EuskalGNU joan eta gero uste nuen ardura librezalek hartu zuela, baina wikian
ez dut aurkitzen eta KDEko orri ofiziala ere nahiko desfasatuta dago.
Nork kudeatzen du gaur egun KDEko itzulpena?

Mila esker!