[Librezale] Urtarrileko proiektua erabaki dezagun

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
As, Abe 27, 11:19:07, CET 2016

27/12/2016 9:41(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen:
Aupa,

Joan gaitezen pentsatzen urtarrilean zein hilabeteko proekturi ekin nahi diogun.

Hautagaiak hemen daude:
http://librezale.eus/wiki/Hilabetekoa_hautagaiak

Edo agian,  nahiago dugu proiektu teknikoago bat oraingoan:
http://librezale.eus/wiki/Librezale-Teknik

Edo agian urtea hausnarketa eta potrojorra sakon batekin hasi nahi dugu...

Niri Kodi dibertigarria iruditzen zait,  gainera Euskarazko beste baliabide batzuetara heltzeko bidea da,  baina kate mordo bat dira

Zuek?

Osoitz

Kontuan hartuta uatxap erabilera gizartean/gazteengan, euskaraz idazteko animatzera ez legoke bat ere gaizki anysoft keyboard horrek euskaraz idazten laguntzen badu.

lehen banuen sony euskaldun bat hiztegia eta zuzentzailea zuena eta benetan eskertzen zen.

izan libre izan euskaldun!
Ander.

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.
A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.