[Librezale] Agurra eta labur.eus

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Ost, Abe 7, 17:02:54, CET 2016

az., 2016.eko aberen 07a 14:21(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Aupa Manex,
>
> Manex Garaio<manex at domeinuak.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
> abenduak 7 11:25):

> Ongi etorri plazara!

Berdina diotsut!

> Eskerrik asko Manex, hau lasaigarria da eta berme hau izanik
> zalantzarik gabe erabili ahal izango dugu laburtzailea.

Lorea Arakistainekin[1] hitz egin dut eta Dinahosting-i buruz azalpen
berdintsua helarazi dit. labur.eus enpresa horrek kudeatzen duela, baina
etorkizunean zerbitzua arriskuan egongo balitz, eten orduko, jarraipena
emateko aukera bermatzeko hitzarmen bat egingo dutela. Dagoeneko gaiaz
hitz egin dutela era informalean eta ez dela inolako arazorik egongo.
Hori ulertu diot nik PuntuEus-eko marketin arduradunari.

[1] https://arakistain.eus/egileari-buruz/

Goraintziak guztioi,

http://ikusimakusi.eus/
PGP public key: http://ikusimakusi.eus/pub/2016/txopi.asc
Fingerprint: 7CD9 E763 999C 85ED FB28 E5A0 0C80 F38E 0336 69EE