[Librezale] Labur.eus

Al, Abe 5, 22:23:29, CET 2016

Txopi<txopi at ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
abenduak 5 17:06):
> 05.12.2016 14:04-ean, Joxe Rojas idatzi zuen:

> Lasai Joxe, ez zaude bazterrak nahasten eta! Oso ondo egin zenuen
> proposamena botatzeagatik. Nik behintzat eskertzen dizut :-)

Hori da! Nik zalantza aireratu nahi nuen soilik, ez baitago oso argi
zein diren epe luzerako baldintzak. Fundazioa atzetik izateak indarra
ematen dio noski baina Txopik ondo laburtu bezala aurretik ttiki-rekin
gertatutakoa saihestea bilatu beharko litzateke.

Eta zure hasiera-hasierako mezuari erantzunez, ez da konplikatua
horrelako zerbait egitea eta zerbitzuaren zabalkunderako ideia bikaina
da.

> Aste honetan PuntuEus-eko batekin hitz egingo dut eta ziur honetaz ere
> mintzatuko garela. Librezalerekin zerikusia duen zerbaitetaz hitz eginez
> gero esango nizueke.

Ondo, posta bidez galdetzeko asmoa neukan baina haiekin hitz egitekoa
bazara eskertzekoa litzateke gaiaren ingurukoak argitzea.