[Librezale] Librezalek Telegram supertalde bat behar du?

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Ost, Api 13, 22:35:06, CEST 2016

Aupa Patxi,

Azalean artikulu bat argitaratuz gero Twitterrera automatikoki bidaliko da.

Testutxo bat idaztera animatzen?

Osoitz

patxi gaztelumendi<gaztelumendi.eus a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko apirilak 6 06:39):