[Librezale] libreoffice calc arazo "pololoa?"

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Or, Api 8, 10:03:34, CEST 2016

Kaixo:

  ea konponbiderik daukagun espainiar teklatuekin.....

 calc zenbakiak kudeatzeko dela zalantzarik ez baina zenbaki hauek beti ez
dira zenbaki, batzutan 300 zenbakia da eta beste batzuetan testua. nola
bereizten dira?

aurretik kakotxa jarrita '

baina zein kakotx da hori?

orain arte zero ondoren ? ikurraren azpian dagoen kakotxa zen, ascii 145

orain bapatean kakotxa aldatu da eta  hau da: '

berdina?  EZ,  hau ascii 39 da.

eta hori non dago teklatuan?

kalkulu orrien erabiltzaileei zenbakiak testu formatuan sartzeko aukera
eman beharko diegu alt+39 baino hobea ez?

ezarpenetan ez dut aurkitu hau kudeatzeko aukerarik.

zergatik eman da aldaketa hau? lokalizazio arazo bat da edo.... egia esan
ez dakit.
bug bat ireki beharko nuke?

Nire bizefalia amaitu da eta beraz 3 ume ditudan arren ea tarte batzuk
ateratzerik ditudan urrats batzuk emateko. Adibidez calc ezarpenetako
ordenatze zerrendak euskaratzeko. baina non egin behar dut?

izan libre izan euskaldun!

Ander.