[Librezale] Librezalek Telegram supertalde bat behar du?

patxi gaztelumendi gaztelumendi.eus a bildua gmail.com
Ost, Api 6, 06:39:37, CEST 2016

Ari da apurka apurka jendea sartzen...
sare sozialetatik -behintzat- iragarri beharko genuke.... mugimendu "apur"
bat sortu dadin...

gauza hauetaz egiteko, euskarri bat gehiago... duda barik.

posta zerrenda mitiko honek irauten duen bitartean...

zorionak guztioi, ez dago txarto gogoratzea eta!

ptx

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko apirilak 5 01:46):